Języki obce
Umiejętności
Taniec
Profile zawodowe
Absolwentka Hamburskiej Szkoły Baletowej im. Johna Neumeiera. Jeszcze w trakcie nauki zatańczyła główną rolę w `Dziadku do orzechów` w choreografii Johna Neumeiera na prestiżowej Gali im. Niżyńskiego w Hamburgu. Do roku 1999 uczęszczała do Państwowej Szkoły Baletowej w Warszawie. Podczas nauki w Polsce była dwukrotną laureatką Ogólnopolskiego Konkursu Tańca w Gdańsku. W 1997 r. zdobyła III miejsce w kategorii juniorów, a w 1999 r. I miejsce w kategorii seniorów. W styczniu 1999 r. uzyskała stypendium na Międzynarodowym Konkursie Tańca Prix de Lausanne, co umożliwiło jej wyjazd do prestiżowej szkoły w Hamburgu. Została dwukrotnie uhonorowana stypendium Hapag-Lloyda dla osób wybitnie uzdolnionych oraz wieloma innymi nagrodami. Miała okazję pracować z najwybitniejszymi choreografami, m.in. z Johnem Neumeierem, Krzysztofem Pastorem, Alexiejem Ratmanskym i Kevinem Haigenem. Po ukończeniu szkoły baletowej w Hamburgu dostała angaż w zespole Neumeiera, gdzie już w pierwszym sezonie tańczyła wiele ról zespołowych i małych partii solistycznych w ?Giselle`, ?Iluzji, jak Jezioro łabędzie, ?Niżynskim` i wielu innych. W latach 2003-2006 współpracowała głównie z Teatrem Muzycznym Roma, tworząc tam rolę białej kotki Wiktorii w musicalu `Koty`. W roku 2005 została opublikowana jej pierwsza książka `O tym, jak powstawał Taniec Wampirów Romana Polańskiego`, która znajduje się w Bibliotece Narodowej jako jedyny przykład dokumentu teatralnego w postaci rozbudowanego albumu. W sezonie 2005/2006 była związana z Operetką Mazowiecką, tworząc solistyczne kreacje w `Zemście nietoperza` oraz `Księżniczce Czardasza`. Od sezonu 2006/2007 do 2010/11 była związana z Operą Narodową, później Polskim Baletem Narodowym, gdzie przygotowała jedną z największych partii repertuaru klasycznego ? Odettę-Odylię z ?Jeziora łabędziego`. Debiut artystki w tej roli odbył się w 2007 r. W tym samym roku zadebiutowała w roli Tatiany w `Onieginie` Cranki, a w 2008 r. wystąpiła w roli Królowej Śniegu w `Dziadku do orzechów` Czajkowskiego i w roli tytułowej w `Annie Kareninie` Szczedrina. Od września 2007 r. była solistką Baletu Opery Narodowej. Od tamtej chwili kreowała solistyczne partie w ?Light and Shadow` K. Pastora, ?Kopciuszku` F. Ashtona, ?Concerto Barocco` G. Blanachina, ?Kurt Weill` K. Pastora i wielu innych baletach będących w repertuarze Polskiego Baletu Narodowego. Obecnie poza prowadzeniem Fundacji Neoclassica, Centrum Baletowego Neoclassica oraz Warsaw Ballet odnosi międzynarodowe sukcesy jako uznana instruktorka stretchingu www.facebook.com/Natalia.stretches, kreatorka własnej metody i treningu stretchingowego Extensio oraz blogu www.nataliastretches.blogspot.com. Jest również uznanym sędzią międzynarodowych i narodowych konkursów tańca (taniec sportowy) i sportu (pole sport) REKLAMY: - G Money Bank - epizod - Pluszzz na rynek niemiecki - epizod TELEDYSKI: - Golden Life - Czeski Film - główna rola - Natalia Arnal - Ekstra Szaleństwo - tancerka - Glasses Boys - Wild - tancerka - Micromusic - dopiero będzie - jeszcze nie znam tytułu FILMY: ?Kobieta poszukiwana? - film dokumentalny (moja rola jednakże była wyreżyserowana) PROGRAMY MAM TALENT 4 - ćwierćfinał GOT TO DANCE 2 - półfinał
©SKENE Agencja aktorska, 2020. Wykonanie mindworks.pl